הדרכה מוסדית

בפרוריידינג אנחנו מתמחים בהתאמת הדרכות קבוצתיות ייעודיות לגופים, ארגונים, חברות ורשויות. בין אם מדובר ברוכבי אופנועי כביש וקטנועים או ביחידות ביטחון העושות שימוש באופנועי שטח ואדוונצ'ר. ההדרכות המוצעות על ידינו מותאמות באופן אישי לצרכים ולדרישות הייחודיים של הלקוח, תוך התבססות על בחינה משותפת של פעילות הארגון, רמת הניסיון והמיומנות הקיימת אצל הרוכבים, והמטרות אותן מעוניין הארגון להשיג באמצעות הכשרת צוותו. 

עבור רוכבי אופנועי כביש וקטנועים הפועלים במגוון תנאים בכבישים המהירים או בתוואי עירוני, פרוריידינג בנתה סדרת קורסים היררכית והדרגתית הכוללת הכשרה בסיסית במגרשים, המאפשרת לימוד ותרגול בתנאים נוחים ובטוחים; הכשרה עירונית תיאורטית ומעשית הרלוונטית לחיי היומיום של הרוכבים; וקורס מתקדם המכשיר רוכבים לנהיגה במהירויות גבוהות יותר בכבישים בינעירוניים. סדרת הקורסים לוקחת כל רוכב בהתאם לרמתו ולסוג האופנוע עליו הוא רוכב, בליווי מדריכים מנוסים ומומחים בתחומם, ומביאה אותו לרמות ידע חדשות של בטיחות, בטחון ושליטה באופנוע.  

בנוסף, עבור רוכבים מכוחות הבטחון, סיירים ויחידות הפועלות בשטח ונדרשות ליכולות רכיבה מתקדמות, פרוריידינג מציעה יום הדרכה ייעודי בשטח הלא סלול. יום זה כולל אימונים מעשיים בטכניקות לשמירה על יציבות ובקרה על האופנוע בתנאי קרקע משתנים, ובמצבי רכיבה מאתגרים כגון עליות וירידות תלולות. אימון השטח חשוב גם עבור יחידות הנדרשות לרכיבת כביש ועושות שימוש באופנועים המתאימים לרכיבת שטח ברמה כזו או אחרת, מכיוון שהוא משפר משמעותית את הביטחון והביצועים בנהיגה בכל תנאי הדרך ומאפשר התמודדות עם מצבים מורכבים כפי שנדרש מקצועיים שהרכיבה היא חלק משמעותי מעבודתם השוטפת.  

הדרכות הרכיבה המוסדיות של פרוריידינג מבוצעות באופן בלעדי וממוקד לכל קבוצת רוכבים מהארגון הלקוח, תוך התאמה מלאה ללוחות הזמנים והמסגרת התפעולית שלו. בסיום התהליך מקבל כל ארגון צוות רוכבים מיומן ומאומן יותר, בעל יכולות רכיבה משופרות ומודעות גבוהה לנושאי בטיחות, המסוגל לבצע ביעילות ובאחריות את משימותיו הייעודיות.

רוכבים מוסדיים מכל סוגי ההדרכות, יוזמנו להמשיך איתנו בליווי דיגיטלי חינם. הליווי הכולל סרטוני הדרכות, "שיעורי בית" לתרגול מתמשך בזמן הרכיבה וטיפים רבים במשך 12 חודשים לאחר סיום ההדרכה המעשית.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת עבור הארגון

השאירו פרטים

שותפים לדרך

אז שנתקדם?

השאר פרטים ונחזור אליך: