עולם הכביש

רכיבה היא עניין של איזון

"איכות רוכב האופנוע נמדדת ביכולתו לאזן בין טכניקת הרכיבה לחשיבה האסטרטגית שלו, תוך התחשבות במרווח שגיאה מספק".

נשמע "קצת" כבד? בהחלט! אבל תחשוב על זה כמה שניות. האם באמת אתה מצליח לאזן בין הטכניקה שלך, לראיית הכביש האסטרטגית שבנית עם השנים? האם הצלחת להתאים אותן תמיד לתנאי הכביש בזמן הרכיבה?

לנו בכל אופן, לקח כמה שנים של הדרכות רכיבה אינטנסיביות כדי לנסח את התובנה הזו לכדי מילים, וכיום המוטו הזה מהווה עבורנו מצפן בעיצוב תוכנית ההדרכה שלנו. אנו שמים דגש על פיתוח יכולות טכניות לצד חשיבה אסטרטגית ומודעות גבוהה של הרוכב לסביבתו.

בטיחות והנאה מרכיבה – יכולות להתקיים יחד?

העובדה שקיבלת רישיון ממשרד התחבורה ושאתה כבר רוכב כמה חודשים, שנים ואולי אפילו כמה עשורים (!), זו רק נקודת זינוק טובה. כל רוכב בארץ, אופנוע או קטנוע, חייב לעצמו הדרכת רכיבה מתקדמת בכדי להבין את גבולות ומגבלות הדו גלגלי בכדי שיוכל לנהל את רכיבתו מתוך מודעות ויכולת שליטה גבוהה במכונה. מה שמוביל בצורה ישירה ובולטת לבטיחות והנאה של ממש מהרכיבה. ובשביל זה בכלל התחלנו לרכוב, לא?

סדרת הכביש שלנו מורכבת מ-3 קורסים שפותחו ושופרו במשך שנים רבות בעזרת ניסיון שנצבר עם יותר מ-25,000 רוכבים ורוכבות כמוך. 

כעת, הסדרה משלבת בין ידע תיאורטי לתרגול מעשי במהירויות מבוקרות ומותאמת לכל רמות הרכיבה, שנות ניסיון ולכל רוכב הנע על כבישי ישראל באמצעות אופנוע או קטנוע.

 מה תלמד תיאורטית ומעשית בכל קורס, מה הוא יתרום לך וליכולות הרכיבה שלך? תוכל לקרוא  בכל אחד מהקורסים והאימונים המפורטים כאן למטה.

קורס רכיבת כביש

PRO 1

שליטה מושלמת באופנוע

PRO 2

הדרכה מעשית בתנאים אמיתיים

PRO 3

הדרכת מתקדמת בכבישים מפותלים

אימוני רכיבה

חידוד יכולות ושמירת כשירות

הדרכות אישיות

הדרכה אישית לרוכבי אופנועים וקטנועים

רק אתה ומדריך מצוות פרוריידינג    

מוצר הדגל של פרוריידינג המיועד לרוכבי אופנועים וקטנועים הוא שירות של הדרכה צמודה בת מספר שעות המועברת על ידי מדריך מקצועי, המלווה אותך הרוכב, באופן בלעדי ומותאם אישית לפי רמת הרכיבה שלך, צרכיך וניסיונך ברכיבה..

במהלך קורס הרכיבה האישי, נוצרת הדרכה ייעודית, התפורה במדויק למידותיך כרוכב אופנוע. הדרכה זו כוללת זיהוי נקודות החוזק והחולשה, שהרי לכולנו יש כאלו, והתמקדות בשיפור הטכניקות ורמת המיומנות שלך ברכיבה.  

שיטת ההדרכה האישית פותחה על ידי מייסד פרוריידינג, כפיר לוין, על בסיס ניסיון הדרכת רכיבה על אופנועים של למעלה משני עשורים בתחום. שיטה מלוטשת זו מיושמת היום על ידי צוות הדרכה מומחה ומנוסה שעבר הכשרה ייעודית.

השירות מתאים למגוון רחב של רוכבים, החל מרוכבים חובבים שעושים צעדים ראשונים בתחום וכלה ברוכבי על-חלל שכבר ראו (כמעט הכל). הקורס האישי מותאם לסוג האופנוע ולסגנון הרכיבה המועדף עליך הרוכב. בין אם מדובר באופנוע נייקד או אדוונצ'ר, סופרספורט או קאסטום. שהרי המטרה היא להביא אותך למיצוי הפוטנציאל שלך כדי שתוכל ליהנות מחוויית רכיבה מהנה ובטוחה יותר.

רוצה לדעת עוד? לחץ כאן ונדבר

אז שנתקדם?

השאר פרטים ונחזור אליך: