5 סיבות מדוע לא לבוא להדרכת הרכיבה במסלול

יש כאלו שנבהלים כשהם שומעים שהדרכת ProTrack שלנו כוללת "רכיבה במסלול" ועונים לנו תשובות מתחמקות ותרוצים שכבר מוכרים לנו היטב. לנוחיותכם, ריכזנו כאן את הסיבות הקלאסיות שלכם למה לא לבוא לקורס הזה (ומייד גם את התשובות שלנו 😊) :

1. אין לי ציוד רכיבה מתאים
תשובה לגיטימית אם מדובר על רכיבת מסלול מרוצים בגודל מלא ויום מסלול "רגיל". אבל מדובר על הדרכה. לא רכיבה חופשית. וההדרכה שלנו נערכת במסלול אימונים סגור וסטרילי, כך שדרישת המיגון שונה מאוד כי אין שום צורך בחליפת עור מלאה.
כל מה שצריך הוא קסדה, כפפות, מעיל רכיבה ונעלי רכיבה גבוהות, ואתם מסודרים. זה הכל. לא שונה מסטנדרט מיגון רגיל לכביש הציבורי.

2. אני מפחד להפיל את האופנוע וחושש מפציעה
נכון, קיימת סבירות להחלקה, אך התנאים במסלול האימונים שלנו בטוחים יותר מאשר בכביש הציבורי. כאן אין מכשולים כמו תמרורים, תנועה נגדית או בורות. האספלט כאן מושלם! ובכל מקרה, הרכיבה מפוקחת על ידי מדריכים סופר מקצועיים ומיומנים וההתקדמות המחושבת ומהדודה בהדרכה בנויה בשיטה של "שכבה על גבי שכבה".

3. אבל אני אהיה הכי איטי/ת
זה מסלול אימונים. לא מרוצים. זה מסלול להדרכת רכיבה, לא לתחרות. אין חלוקת גביעים בסוף ואפילו לא מדליות. ובכלל, הפרס האמיתי הוא ההתקדמות האישית במהלך היום והחוויה האדירה מלאת הסיפוק. אם רק הייתם רואים את החיוכים בסוף הדרכה, הייתם מבינים לבד 🙂

4. אין לי אופנוע ספורט
כל סוגי האופנועים מתקבלים בברכה בהדרכה הזו. בין אם זה אופנוע תיור, אדוונצ'ר או נייקד, המסלול מתאים לכולם. אפילו קטנועים ספורטיביים!. העיקר הוא להגיע ולחוות את ההתרגשות, הלימוד והסיפוק מההשתפרות ברכיבה.

5. אני לא חשוב שארגיש בנוח ברכיבת מסלול
דווקא רכיבה במסלול, על אחת כמה וכמה בקבוצה קטנה ובליווי של מדריכי רכיבה, היא חוויה הרבה יותר רגועה, מרגיעה ומפקסת מרכיבה בכביש הציבורי. הליווי הצמוד שלנו, תוכנית הלימודים כולה והאווירה באירוע, בנויה כולה כדי לבנות את הבטחון, וכן – גם את הנוחות האישית שלך, בזמן רכיבה. מסלול האימונים הוא מקום כייפי (כן!) ובטוח לשיפור יכולות הרכיבה.

לפרטים נוספים, צרו עימנו קשר כאן

מעוניין בקורסים שלנו?

השאר פרטים ונחזור אליך: