צוות ההדרכה

ראובן סביו

"בכביש הציבורי תרכוב בהתאם למה שיש לך להפסיד ובמסלול המרוצים, בהתאם למה שאתה שואף לנצח." זה המוטו של סביו הרוכב משנת 1985 ללא הפסקה. מקצוען ברכיבה ובתחזוקה ומאמין שהאופנוען הטוב ביותר הוא זה שלא מפסיק לרכוב לעולם. מאחוריו הישגי מרוץ משמעותיים לצד עבודה כמכונאי אופנועים, איש מכירות, כותב ומתרגם ספרות מקצועית, ארגון מרוצים וטיולים בעולם, עיתונאי אופנועים ומרצה וכיום מתרכז בהדרכות רכיבה בכדי להדביק אחרים בתשוקה.  

כפיר אלדד

מנהל צוות ההדרכה, רוכב כביש, שטח, מסלולים, מתחרה ליגת האדוונצ׳ר ובעל ניסיון כמעט בכל תצורות הרכיבה.

רוכב ללא הפסקה משנת 2010 ובשבילו הרכיבה היא כחופשה לנפש. להדריך אופנוענות זו העבודה המושלמת בעיניו. מונע מהתשוקה להוביל רוכבים דרך טכניקות הרכיבה הנכונות, המהנות והבטוחות, מתוך הבנה שהכשרה נכונה מעצימה את חוויית הרכיבה

מאמין שתצורת סופרמוטו היא התגלמות האופנוע המושלם. חוקר של קצה גבול היכולת, והגבול הזה מדהים ביותר.

שי ברקנבליט

רוכב ללא הפסקה משנת 2000 בכביש, בסופרמוטו, במסלולי המרוצים ובשטח. סגן שני באליפות ה-KTM RC CUP לאופנועי כביש שנערכה במסלול פצאל.

נהנה להוביל רוכבים אל עבר הדרך הבטוחה לאופנוענות ע"י כלים ומיומנויות המובילים להנאה וסיפוק מהרכיבה, ולהנחות רוכבים דרך תודעת רכיבה מתקדמת –  שכלול טכניקת הרכיבה לרמה הנדרשת, במקביל לפיענוח מדויק של הסיטואציה אותה הם פוגשים, בכביש הציבורי.

דור אבן-כץ

חי אופנוענות מלידה, מאמין אמיתי במוטו לפיו "אופנוענות אמיתית היא לטעום מכל העולמות הדו גלגליים", וגם חי על פי הסלוגן הזה כשהוא רוכב על אופנועי שטח וכביש. כותב טורים על אופנוענות מכל גווניה ובוחן אופנועים עבור מגוון אתרים ומגזינים. מדריך רוכבים מתוך תשוקה לחיים על שני גלגלים עם מנוע ביניהם.

עופר דודלזק

רב חובל של שקט נפשי, רוגע ותחושת ביטחון. מכור לרכיבה ומדריך לאורך כל חייו  הבוגרים. אוחז בכידון ומנווט אופנועים במשעולי החיים מאז 1991. מפיק הנאה עצומה משיפור מיומנויות הרוכבים, להעצמת ביטחונם ובטיחותם, כדי שייהנו בעצמם מחוויית רכיבה טהורה, אמיתית ובטוחה.

טל שמעוני

רוכב חסר פחד שתמיד מחפש עוד! יליד שנת 1991 שכל אופנוע שלו הופך לייחודי וגבוה, מאוד גבוה. כשתראו אותו, תבינו למה. 

מונע מהרצון להנחות רוכבים בטכניקות רכיבה נכונות ומהירות יותר, לטובת חוויות רכיבה מהנות, בטוחות וממכרות יותר.

לא עושה סלקציות – אוהב כל מכונה עם שני גלגלים ומנוע!

דן מדמון

מקדש רכיבה חלקה וחסרת פגמים מאז 2006. לדבריו, מצא בפרוריידינג את השילוב המושלם בין הרצון להדריך אנשים לבין האהבה לרכיבה. מרגיש מבורך על האפשרות להעביר הלאה את ה"תורה" האופנוענית לרוכבים בישראל.

שי מילר

קיבל רישיון בשנת 1999 ומאז לא עזב את הכידון כשהוא חוקר את כל המקומות אליהם ניתן להגיע עם אופנוע, וגם לכאלו שלא: אופנועי שטח, כביש, אדוונצ'ר או דו שימושי – הדו גלגלי מקדש את האמצעים! מונע מתוך רצון לתת לקהילת הרוכבים ומצא את הפתרון לכך בהדרכת רכיבה מתקדמת. שואב הנאה וסיפוק מהנחיית רוכבים אופנועים לשיפור טכניקות ומיומנות, לקידום התמקצעות, ולהשגת חוויה מהנה, מספקת וחווייתית מעולם הרכיבה..

צחי דונר

חי, נושם, ישן וחולם אופנועים ועושה זאת באופן חוקי, עוד משנת 1988. רוכב שלא זקוק ל-"סיבה" לצאת לרכיבה ולא משנה לאן צריך להגיע. רק עם אופנוע.

נהנה מכל רגע של שיתוף הידע העצום שקיים בפרוריידינג בכדי לעזור לרוכבים להתחבר טוב יותר למכונה ולהפוך אותם לטובים ביותר שאפשר, כלומר- רוכבים מהזן שרוכבים לתמיד. 

אלי יחזקאלי

למרות היותו מהרוכבים היותר וותיקים בצוות בכל הקשור לרכיבה, הוא עדיין בעל תשוקה עזה ובלתי מתפשרת לעולם האופנועים. רואה בהדרכת רוכבים אחרים שליחות אמיתית, ומקדיש את כל כולו בזמן ההדרכה  למשימה זו. ההתלהבות הבלתי נגמרת והמחויבות העמוקה של אלי להצלחת הרוכבים, הופכים אותו לדעתנו, לנכס עבור פרוריידינג ועבור קהילת הרוכבים כולה.

טל רייר

יליד 1982 שנדבק במחלת האופנוענות אי שם ב-2007 ומאז הדברים רק הסלימו.

ב-2014 זנח קריירת הייטק ובמקביל להתמקדות בתחום ההדרכה הקים חברה לטיולי אופנועים (ומכוניות) www.EuroMotoTours.co.il

דור שני בתחום ההדרכה, ומתמקצע בהדרכת רכיבה, נהיגה, וסקי.

מאמין באדיקות בדו"ג, מקצוענות ומקצועיות כדרך חיים.

סיוון לבנטל

בסיוון בוערת תשוקה להעניק לרוכבים הדרכה מדויקת ומעמיקה, לטובת רכיבה הבטוחה והנכונה שתוביל אותם להנאה רבה יותר מהאופנוע והרכיבה עליו 

מתרגש מכל דו גלגלי מאז שזוכר עצמו, ורוכב מאז גיל 16 ושבוע (יליד 1974. תעשו את החשבון לבד). רכב על מגוון ענק של כלים מכל סקלת הסגמנטים שיש לעולם האופנועים להציע, וכיום מחזיק 3 אופנועים בעלי נטיית שטח – אנדורו, טריאל ואדוונצ'ר ליומיום.

עדן מסה

גיל בן יוסף

אז שנתקדם?

השאר פרטים ונחזור אליך: